Wednesday, December 8, 2010

Manusia pelik???

Hmm post kali ini tajuknya manusia pelik…hakikatnya semua jenis makhluk kat bumi ni pelik..terutamanya manusia..hmm aku rasa aku ni pelik jugak…kadang2 mood aku ni tak betul sangat..sekejap marah then cool then emotional plak…kadang2 hyperactive pun ada jugak..

aku sendiri pun tak berapa nak faham dengan diri sendiri..dan yang paling teruk orang yang ada disekeliling aku jugak yang terkena tempias pelik aku ni..

Kalau sekarang ni aku agak emotional sikit..well maybe BANYAKKKK jugak lah..aku emotional tanpa sebab…aku pun tak tahu kenapa aku macam ni..mood aku ni senget sikit..

hmm aku suka duduk dalam bilik..aku pun tak tahu nak buat ape..tapi aku suka suasana ni..boleh dikatakan aku turun bawah sebab aku lapar je..aku turun amik makanan yang patut dengan air sekali..

kalau tak ada air mati tercekik pulak aku nanti..siapa nak tolong?? then naik atas… buat hal sendiri..hmm maybe bagi segelintir orang tak suka cara ni..tapi aku suka keadaan macam ni..sunyi je..aman dan damai..

Itu kalau aku emotional..tapi lain pulak kalau aku hyperactive..time ni aku gila-gila sikit..well sikit-sikit sudah..i tak nak masuk tanjung rambutan =P..aku pun tak berapa nak pasti kenapa aku hyperactive tiba-tiba..tapi maybe salah satu faktornya ialah coklat..

boleh dikatakan aku akan jadi gila-gila bila makan coklat ataupun pengambilan coklat secara overdose..huhu memang bahaya..banyak kali terjadi masa aku kerja dulu..

huhu saja nak cari experience dan yang paling penting ‘duit’ sementara menunggu result SPM..daripada duduk rumah goyang kepala baik aku keluar rumah buat kebajikan kan..hehe kebajikan lah sangat..

okay, aku dengan kawan kerja aku yang sorang ni memang sekepala..huhu sekolah pun sama dulu..bila aku hyperactive dia pun mesti hyperactive jugak…memang banyak benda kita orang buat..cakap tak henti-henti..lari2 kat escalator..turun naik escalator in opposite direction..force equal to mass times acceleration (errkk ape yang aku merepek ni?)...

huhu memang penat..menari pun ada..bila stok baru sampai kita orang yang dah gila-gila ni bertambah gila jadinya..sampaikan berebut2..even mesej yang masuk pun kita orang berebut2 amik handphone sendiri..sebab kita orang buat message tone yang sama..memang gila betul dapat kawan macam Minachi 2..

Time marah aku ni pelik sikit..aku kalau marah dengan sseorang aku tak akan sound dia..tapi senyap aje..tapi yang tak eloknya aku kutuk kat belakang dia..sekarang baru aku realize betapa jahat nye diriku ini..huahuahuahuahuahua(gelak macam orang jahat)…

okay,benda ni terjadi dengan someone yang berani sentuh pipi aku..aku memang pantang betul..lagi2 dia tu bukan muhrim…tapi aku tak sound dia..seperti yang aku tulis..aku kutuk kat belakang dia..

teruk kan aku ni..kalau someone tu terbaca post ni..aku nak mintak maaf sangat2 sebab kutuk kau..aku tak sengaja tapi dah disengajakan walaupun tersengaja tapi kau yang buat aku sengaja..
okay kesimpulannya ianya di luar kawalanku...

Hmm itu serba serbi sedikit tentang diriku yang pelik..tapi macam tak cukup pelik..mungkin ada yang rasa aku ni tak pelik...agaknya mesti ada lagi yang pelik daripada yang pelik kat luar sana..hmm nama pun manusia..Memang pelik..

Entri kali ni memang pelik...abaikan je..

No comments:

Post a Comment