Saturday, December 29, 2012

Makeover Kerusi laaa

Assalamualaikum...

Hari tu kemas rumah lama..n ada 1 kerusi ni mmg dah lama sgt berjasa..xtau lah pulak dah berapa tahun umur die kn..mmg dr kecik lg kot...hehe syg nak buang punye pasal..
sooo renovate...makeover..and so on lah...aku and kakak dh plan mcm2..tp postponed je sb dua2 busy..busy buat ape pn xtau..haha study lah konon...
so aku blk study week ni..belek2 bwh katil n terjmpe bnda ni...
bru aku teringat psl bendalah ni... plan dah 2 or 3 bln yg lepas tp xmnjd lg...
so aku merajinkan diri start buat bnda ni..beli stapler gun yg berharga 70 semata2 nak stapler kusyen die...lps ni stapler tu xtau la bakal digunakan lg atau terperuk je dlm bilik stor tu...
Jadi
dgn usaha yg gigih dan tekun..
tepat 6ptg hari jumaat
aku berjaya merenovate kan or makeover and sooo on lah..xtau nak pki ayt mane...hihi

hasilnya..


Tadaaa...








gmbo bwh die
 MOTIP...??






Ni hasil lps aku tmbh ribbon putih tu...syg lah xamik gmbr before...hr tu rsa mcm ade je amek gmbr tp xtau kat mane..dah godek2 pitcha kat pc..fon..sume xde..
hehe syok dpt bwat bnda ni...
REALITI -->  kna study skrg....
CTU..
mlm ni lah 
study mood cptlah dtg... -_____-



No comments:

Post a Comment