Tuesday, January 3, 2012

Awan berbentuk ombak

Assalamu'alaikum...

Hmm tadi aku hantar kakak aku balik ke tempat pengajian dia...sepanjang perjalanan kami semua nya berjalan dengan lancar...Tapi bila sampai di satu Lebuhraya ni...Aku terpandang kecantikan awan kat sana...Masa tu memang tak banyak kereta...so boleh la aku usha sikit awan-awan yang cantik tu..

Ini lah kali pertama aku tengok awan yang berbentuk seperti ombak...Wargghhh cantik sangat...
Ibarat macam ombak betul...macam aku nak datang ke arah ombak tu...huhu
Aku terfikir jugak untuk ambil gambar..tapi tak sempat pulak...

Haa lebih kurang macam ni la scene dia...Hehe tapi awan dia tak la seburuk ni...(Maaf aku tak reti lukis)
hehe awan ni sangat unik...comel betul..macam-macam bentuk ada...setahu aku awan jenis macam gambar kat bawah ni dapat jumpa hanya di gunung dan bukit...ia terbentuk sebegitu unik kerana pergerakan udara di gunung tersebut...


ciptaan Allah memang unik-unik belaka...hehe semua nya comel-comel..geram betul..
Hmm kalau lah aku dapat duduk atas awan..macam dalam cerita Peterpan tu...
hehe hakikatnya semua tu mustahil dan mengarut je lebih...





No comments:

Post a Comment