Sunday, February 12, 2012

Johor Premium Outlet..Apa tu???

Assalamualaikum semua...

Hmm bulan lepas aku ke Johor Bahru untuk menghadiri majlis perkahwinan dengan kakak aku...
Masa tengah on the way dekat tepi Highway tu aku perasan ada bangunan yang cantik, modern dan memang memikat lah bila aku terpandang...
So terkeluar lah ayat ni...
Aku : EEEEEE macam best je..Ape benda ni ??
My sis : Aaah la lawa nya..
Aku : ni Shopping Complex ni sebab ada perkataan Coach, Burberry dan etc.
My Sis : Okay ni WAJIB pergi ni....lepas majlis nanti kita singgah

Dan memang pun kita orang singgah walaupun terpaksa pusing jauh sebab terlepas EXIT untuk ke JPO ni...memang lah kan..bazir minyak je...
Tapi tak apa..sebab bukan selalu pun ke Johor..So memang wajib lah kita orang singgah JPO ni..hehehe

Itu dia tanda berhenti di JPO...memang wajib berhenti kalau singgah Johor




JPO ni kira macam outdoor shopping....dan di sini banyak kedai-kedai yang menjual barang berjenama....
bukan banyak dah..memang semua berjenama..dan sepanjang aku di sini, semua nya tengah sale...al maklumlah tengah YES masa tu...
Aku suka style JPO ni sebab macam eco friendly...
kira nya malaysia nak buat trend shopping macam kat luar negara...
tetapi cuaca di luar negara sejuk dan nyaman....jadi seronok lah nak ke outdoor shopping macam ni..
Negara kita ni pulak panas...jadi aku rasa macam tak berapa nak sesuai sangat...
Yang paling tak menariknya banyak sangat asap rokok....sebab dia outdoor kan..so orang pun rokok ikut suka hati je..asal keluar kedai je ada bau rokok...Jadi tak enjoy sangat nak shopping...(hehe padahal window shopping je pun)...





Hmm food court pun ada...


 Kalau nak tahu dengan lebih lanjut...datang lah sendiri..hehe :)


No comments:

Post a Comment