Thursday, December 22, 2011

CF for Comic Fiesta

Assalamu'alaikum


Yuhuuu...comic fiesta datang lagi (okay sebenarnya dah lepas beberapa hari dah)
benda ni sabtu and ahad 17 & 18 (day 1 and day 2)...untuk tahun 2011 ia diadakan di KLCC..maka aku dan adiks aku terjah ke sana hari kedua...Tapi naik LRT lah kan..Parking kat situ memang lah cekik darah sampai ke organ dalaman..erkk 'organ dalaman'??? Geli lah pulak..


Okay aku ke sana pun sebab diajak kawan aku yang sanggup balik semata2 nak pergi CF..dia tu memang hantu Anime..semua karakter dia kenal..Aku ni minat lah jugak tapi tak selalu tengok semenjak ANIMAX dah kena langgan..jadi aku tahu sikit2 je...Tapi memang syok dengan cosplay dia...




Nak jadikan cerita sebenarnya dah lama aku rancang nak pergi dengan dua orang lagi kawan aku..tapi sebab faktor tertentu aku cancel..and tup tup aku pergi jugak alang2 terjadi budak fast track ni...kecian pulak dengan mereka berdua tu..tapi tak ape..InsyaAllah tahun depan kalau dia buat kat sunway senang sikit..boleh lah mereka berdua tu join sebab dekat sikit dengan rumah aku...


Hmm salah satu barang yang aku beli adalah file BEELZEBUB...aku tertarik dengan kecomelan baby tu...hehe ^_^


                                 




No comments:

Post a Comment