Thursday, December 22, 2011

Kawan sejati..ermm sejati ke???

Assalamua'laikum

Kawan sejati...wujud ke kawan sejati??? aku pun tak tahu..tapi itu bukan point yang penting sebab aku saja je nak buat gempak tittle post kali ni...hehe..

Okay semalam aku baru aje video chat dengan kawan aku dan mereka lah yang memberi inspirasi untuk aku tulis entri ni..(wahh hampa jangan kembang sangat na baca entri ni)..
ct aku g and zati
hmm kesimpulannya aku rindu lah pulak dengan mereka yang cun melecur tu..hehe..
okay masa aku part 1 aku rapat dengan 3 org budak hingusan ni..hehe aku pun kategori hingusan jugak lah...tapi bila masuk part 2 aku kehilangan salah 1..tapi tak ape sebab ada yang menggantikan tempat si dia...
farouk aku n ct


aku memang dah berangan dah nak grad sekali dengan mereka..
tapi aku tak sangka pulak kali ni aku yang tinggalkan mereka..tapi tetap ada pengganti aku..
wahhh semua yang pergi mesti digantikan dengan yang lebih baik..

kita merancang dan Allah juga merancang dan sesungguhnya perancangan Allah adalah sebaik-baik perancangan..

dulu aku pernah buat video ni..saja sebab bosan..

No comments:

Post a Comment